O recenzie scrisă de un mire
Sfat de nuntă - Fă-ți un bine și lucrează cu Cosmo. De ce? Păi de unde să începem? În primul rând fără ele nu am fi avut locație și dată de nuntă. Am căutat ca nebunii cam 1 an tot ce știam și printr-o coincidență am ajuns la fete, care au reușit să ne găsească o dată liberă la una din locațiile unde noi am încercat și eșuat (data a fost într-o sâmbătă în august 2021 deci Woow!). Am început cu dreptul și am continuat tot așa. Pentru cei care se gândesc de ce oare să lucreze cu un wedding planner, răspunsul este simplu – ca să te asiguri că unul dintre evenimentele marcante din viața ta iese așa cum trebuie și cel mai important, că vei și reuși să te bucuri de el. Nu știu cum e restul lumii dar noi am fost la prima nuntă :) și dacă ai un eveniment major, poate nu e chiar cea mai bună idee să iți descoperi capacitățile de organizator, mai ales când invitații sunt cam toți cei pe care îi cunoști și îți sunt și dragi. Inițial te gândești că nu e mare lucru, dar în scurt timp vei avea parte de o puternică trezire la realitate și vei descoperi că apar foarte multe elemente de organizat gen: flori, lumini, muzică, meniu, candy bar, photo booth, decorarea meselor, momente în timpul evenimentului, cazare, pungi pentru cadouri, mărturii, extins terase și cine mai știe ce.... iar aceste lucruri nu trebuie doar organizate dar și gestionate în ziua nunții și desigur, hai să nu uităm de inevitabilele surprize care vrei nu vrei... vor apărea. Cu fetele de la Cosmo am colaborat super, au fost alături de noi în fiecare moment, au experiența necesară să organizeze evenimente mari și au știut să ne sfătuiască de fiecare data și să vină cu soluții pertinente pentru orice situație și nevoie. Dar cel mai important dintre toate este gestiunea în ziua respectivă a tuturor elementelor care fac parte din eveniment. Totul a fost gestionat de fetele de la Cosmo și noi chiar am putut să ne bucurăm de nuntă și invitați și să ne simțim bine. Nu ne sunau telefoanele să ne întrebe toată lumea unde vine aia, unde se punea cealaltă, cum fac când x și cum o să facem când se întâmplă momentul y. Totul era aranjat și gestionat de ele în background și atât pentru noi cât și pentru invitați a fost un chef super. Ca și concluzie, fiecare pune un anumit preț pe timpul, bătaia de cap și confortul lor mental dar din punctul nostru de vedere- Totally worth it!!
Credit foto: Atmosferic